100%200%
Жамбыл ауданы әкімі аппаратының
ақпараттық порталы

    Бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс туралы хабарландыру 18.05.2020 ж.

    Бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс туралы хабарландыру

    18.05.2020 ж.

     

    Жалпы конкурс қатысушыларына арналған ортақ біліктілік талаптар:

    Е-4 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

    Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік лауазымдарда жұмыс өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

    Мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

    Жоғары немесе жоғарыдан кеінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

     

    Е-G-3 мемлекеттік әкімшілік лауазымдары санаттарына келесідей үлгілік біліктілік талаптары белгіленеді:

    Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік лауазымдарда жұмыс өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

    Мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

    Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

     

    Әкімшілік мемлекеттік қызметкерлердің лауазымдық жалақысы

     

    Санаты Еңбек өтіліне байланысты қызметтік еңбекақысы
    теңгеден теңгегедейін
    Е-4 100696 136444
    E-G-3 90963 122464

     

    «Жамбыл облысы Жамбыл ауданы әкімінің аппараты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі (индекс 080200, Жамбыл облысы, Жамбыл ауданы, Аса ауылы, Абай көшесі, №123, 206 бөлме, анықтама үшін телефондар: 8(72633)2-25-02, 2-24-35, факс: 2-24-35, e-mail: zh.ospanova@zhambyl.gov.kz  – (Электрондық поштаның рұқсат етілген файлдар өлшемі: бекітілген файлдардың көлемі 20 мегабайттан аспауы керек (20 мегабайттан асқан жағдайда, бірнеше хабарлама арқылы жолдау ұсынылады).Бұлттық сервистерде тіркелген файлдар (облако mail, google диск, yandex диск және т. б. осындай сияқты) қабылданбайды (Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 20 желтоқсандағы № 832 қаулысының 128-тармағына сәйкес) бос тұрған «Б» корпусы мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс жариялайды:

     

    1.    Жамбыл ауданы әкімі аппаратының  персоналды басқару бөлімшесінің бас маманы «Е-4» санаты 1 бірлік (№01-04-03)

    Функционалдық міндеттері: Аудан әкімінің жанындағы конкурстық, бағалау, аттестациялық, еңбек өтілін белгілеу жөніндегі комиссияның жұмысын жүргізу. Конкурс өткізу жұмыстарын ұйымдастыру. Аудандағы өткізілген конкурстар мен кадрлар ауысуы жайлы және аттестациялаудың мәліметтерін жинақтау және талдау. Персоналды басқару, қызмет тиімділігін бағалау жұмыстарын жүргізу. Аппарат қызметкерлері, атқарушы органдар басшылары мен қызметкерлерінің жеке істерін жүргізу. Аудан, ауылдық  округ әкімдері аппараттарының, аудан әкімдігі бөлімдерінің біліктілік талаптарының жинағын заңнамаға сәйкес дайындалуына жауапты. Бос орындар туралы есеп беру, бос әкімшілік лауазымдар бойынша бұқаралық ақпарат құралдарында конкурс жариялау, аудан әкімінің сайтына орналастыру. Аудан әкімі аппараты қызметкерлерінің, ауылдық округ әкімдерінің және аудан әкімдігіне қарасты бөлім қызметкерлерін оқытуды, қайта даярлауды және олардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру. Мемлекеттік қызметкерлердің заңда белгіленген шектеулерді қабылдауы туралы келісімін жазбаша нысанда белгілеу (қабылдаған шектеулерді бұзған жағдайда құқықтық салдарлары туралы хабардар ету), осы шектеулердің сақталуын бақылау. Мемлекеттік наградамен, облыс, аудан әкімінің «Құрмет грамотасымен», құттықтау хаттарымен марапатталатындардың құжаттарын дайындау және есебін жүргізу. Мемлекеттік қызметшілердің еңбек кітапшаларын жүргізу. Тәлімгерлер кеңесінің жұмысын ұйымдастыру. Мемлекеттік қызметке қабылданған қызметшілердің сынақ мерзімінен өтуін бақылау. Мемлекеттік қызметшілердің тағылымдамадан өтуін ұйымдастыру. «Е-қызмет» ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің жұмысын жүргізу. Қызметкерлердің кезекшілік кестесін жасайды. Аудан әкімінің және аппарат басшысының, персоналды басқару бөлімшесі басшысының тапсырмаларын орындау. Тоқсандық, жылдық және статистикалық және басқа есептерді жүргізуді қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігінің Жамбыл облысы бойынша департаментімен байланысты жұмыстарды ұйымдастыру.

     Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

    Білімі: Құқық саласындағы немесе білім саласындағы немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы немесе қызмет көрсету саласындағы

    Мамандығы: құқық саласындағы (жалпы) немесе білім саласындағы (жалпы) немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы (жалпы) немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы (жалпы) немесе қызмет көрсету саласындағы (жалпы).

    «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, «Қазақстан Республикасының мемлекеттік наградалары туралы» заңын, Қазақстан Республикасының «Еңбек кодексін», функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

     

    1. Аса ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-салық агенті «E-G-3» санаты 1 бірлік (№04-04)

    Функционалдық міндеттері: Округ аумағындағы салық төлеушілердің тізімін жасап, тұрғындарға салық төлеу жайлы хабарламаны дер кезінде таратып, тұрғындардан салық және өзге де төлемдерді толық және мерзімінде жинау. Салық төлеушілерге салық төлегені жайлы түбіртек беру. Жиналған қаржыны мерзімінде банкке өткізу. Шаруашылық кітаптарына тұрғындардың салық төлегені туралы мәліметті дер кезінде енгізу.  Мерзімінде төленбеген салық алымымен жұмыс істеу. Есеп беттерін жабу. Барлық сала бойынша салық міндеттерін атқаруды бақылауға алу. Әкім аппаратынан берілетін анықтамаларды рәсімдеу. Аппараттың қаржы-шаруашылық жұмыстарын жүргізу. Әр шаруашылық бойынша есепке алу кітабын жүргізу. Әкімнің басқа да тапсырмаларын орындау.

    Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтарының, Үкімет Қаулыларының, облыс, аудан әкімдерінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуына бақылау жасау.

    Аудандық уәкілеттік органдармен, ауыл аумағындағы, меншік түріне қарамай, барлық мекеме-ұйымдармен әкімнің актілері мен тапсырмаларын орындауда өзара іс-қимыл жасау.

    Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

    Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы

    Мамандығы: экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит немесе менеджмент немесе мемлекеттік және жергілікті басқару.

    «Қазақстан-2050» Стратегиясын, Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік мүлік туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының «Салық кодексі», «Еңбек кодексі», «Жер кодексі», функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

     

    1. Қаракемер ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы «E-G-3» санаты 1 бірлік (№10-04)

    Функционалдық міндеттері: Ауыл шаруашылығы және кәсіпкерлік салалары бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарының талаптарына сай қажетті анықтамалар береді, есептіліктерді жүргізеді. Ауылдық округтегі шаруа қожалықтарына қажетті мәліметтерді анықтауға, олардың жұмыстарына талдауға, сараптама жасауға (көктемгі егіс көлемі, күзгі өнім алу мәліметі), «Агробизнес-2020», «Бизнестің жол картасы-2020» бағдарламалары бойынша, т.б қорлардан несие алуға, құжаттарын заңдастыруға көмек береді. Шаруа қожалықтарға байланысты шаруашылық кітабының жұмыстарын жүргізеді. Әр шаруашылық бойынша есепке алу кітабын жүргізеді. Көріктендіру, көгалдандыру және санитарлық тазарту іс-шаралары бойынша жұмыс жүргізеді, уәкілетті органға қажетті ақпарат пен тиісті есептіліктерді дайындап, тапсырады. Ауыл әкімінің басқа да тапсырмаларын орындайды.

    Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтарының, Үкімет Қаулыларының, облыс, аудан әкімдерінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуына бақылау жасайды.

    Қызметтік міндеттерін орындауда тиісті уәкілетті органдармен және округ аумағындағы, меншік түріне қарамай, барлық мекеме-ұйымдармен өзара  іс-қимыл жасайды.

    Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

    Білімі: Техникалық ғылымдар және технологиялар саласындағы немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы немесе құқық саласындағы немесе ауыл шаруашылық ғылымдары саласындағы немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы немесе білім саласындағы немесе қызмет көрсету саласындағы немесе ветеринария саласындағы

    Мамандығы: техникалық ғылымдар және технологиялар саласындағы (жалпы) немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы (жалпы) немесе құқық саласындағы (жалпы) немесе ауыл шаруашылық ғылымдары саласындағы (жалпы) немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы (жалпы) немесе білім саласындағы (жалпы) немесе қызмет көрсету саласындағы (жалпы) немесе ветеринария саласындағы (жалпы).

    «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, Қазақстан Республикасының «Еңбек кодексі», «Кәсіпкерлік кодексі», «Жер кодексі», функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

     

    1. Қарой ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-салық агенті (уақытша, негізгі қызметкердің бала күтімі еңбек демалысы уақытына) «E-G-3» санаты 1 бірлік  (№12-05)

    Функционалдық міндеттері: Округ аумағындағы салық төлеушілердің тізімін жасап, тұрғындарға салық төлеу жайлы хабарламаны дер кезінде таратып, тұрғындардан салық және өзге де төлемдерді толық және мерзімінде жинау. Салық төлеушілерге салық төлегені жайлы түбіртек беру. Жиналған қаржыны мерзімінде банкке өткізу. Шаруашылық кітаптарына тұрғындардың салық төлегені туралы мәліметті дер кезінде енгізу.  Мерзімінде төленбеген салық алымымен жұмыс істеу. Есеп беттерін жабу. Барлық сала бойынша салық міндеттерін атқаруды бақылауға алу. Аппараттың қаржы-шаруашылық жұмыстарын жүргізу. Әкімнің басқа да тапсырмаларын орындау.

    Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтарының, Үкімет Қаулыларының, облыс, аудан әкімдерінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуына бақылау жасау.

    Аудандық уәкілеттік органдармен, ауыл аумағындағы, меншік түріне қарамай, барлық мекеме-ұйымдармен әкімнің актілері мен тапсырмаларын орындауда өзара іс-қимыл жасау.

    Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

    Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы немесе құқық саласындағы

    Мамандығы: экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит немесе менеджмент немесе құқықтану.

    «Қазақстан-2050» Стратегиясын, Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік мүлік туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының «Салық кодексі», «Еңбек кодексі», «Жер кодексі», функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

     

    1. Қарой ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы «E-G-3» санаты 1 бірлік (№12-06)

    Функционалдық міндеттері: Ауыл шаруашылығы және кәсіпкерлік салалары бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарының талаптарына сай қажетті анықтамалар береді. Ауылдық округтегі шаруа қожалықтарына қажетті мәліметтерді анықтауға, олардың жұмыстарына талдауға, сараптама жасауға (көктемгі егіс көлемі, күзгі өнім алу мәліметі), «Агробизнес-2020», «Бизнестің жол картасы-2020» бағдарламалары бойынша, т.б қорлардан несие алуға, құжаттарын заңдастыруға көмек береді. Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы». Шаруа қожалықтарға байланысты шаруашылық кітабының жұмыстарын жүргізеді. Әр шаруашылық бойынша есепке алу кітабын жүргізеді. Көріктендіру, көгалдандыру және санитарлық тазарту іс-шаралары бойынша жұмыс жүргізеді, уәкілетті органға қажетті ақпарат пен тиісті есептіліктерді дайындап, тапсырады. Ауыл әкімінің басқа да тапсырмаларын орындайды.

    Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтарының, Үкімет Қаулыларының, облыс, аудан әкімдерінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуына бақылау жасайды.

    Қызметтік міндеттерін орындауда тиісті уәкілетті органдармен және округ аумағындағы, меншік түріне қарамай, барлық мекеме-ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды.

    Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

    Білімі: Техникалық ғылымдар және технологиялар саласындағы немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы немесе құқық саласындағы немесе ауыл шаруашылық ғылымдары саласындағы немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы немесе білім саласындағы немесе қызмет көрсету саласындағы немесе ветеринария саласындағы

    Мамандығы: техникалық ғылымдар және технологиялар саласындағы (жалпы) немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы (жалпы) немесе құқық саласындағы (жалпы) немесе ауыл шаруашылық ғылымдары саласындағы (жалпы) немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы (жалпы) немесе білім саласындағы (жалпы) қызмет көрсету саласындағы (жалпы) немесе ветеринария саласындағы (жалпы).

    «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, Қазақстан Республикасының «Еңбек кодексі», «Кәсіпкерлік кодексі», «Жер кодексі», функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

     

    1. Қызылқайнар ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-салық агенті «E-G-3» санаты 1 бірлік  (№13-05)

    Функционалдық міндеттері: Округ аумағындағы салық төлеушілердің тізімін жасап, тұрғындарға салық төлеу жайлы хабарламаны дер кезінде таратып, тұрғындардан салық және өзге де төлемдерді толық және мерзімінде жинау. Салық төлеушілерге салық төлегені жайлы түбіртек беру. Жиналған қаржыны мерзімінде банкке өткізу. Шаруашылық кітаптарына тұрғындардың салық төлегені туралы мәліметті дер кезінде енгізу.  Мерзімінде төленбеген салық алымымен жұмыс істеу. Есеп беттерін жабу. Барлық сала бойынша салық міндеттерін атқаруды бақылауға алу. Әкім аппаратынан берілетін анықтамаларды рәсімдеу. Аппараттың қаржы-шаруашылық жұмыстарын жүргізу. Әр шаруашылық бойынша есепке алу кітабын жүргізу. Әкімнің басқа да тапсырмаларын орындау.

    Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтарының, Үкімет Қаулыларының, облыс, аудан әкімдерінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуына бақылау жасау.

    Аудандық уәкілеттік органдармен, ауыл аумағындағы, меншік түріне қарамай, барлық мекеме-ұйымдармен әкімнің актілері мен тапсырмаларын орындауда өзара іс-қимыл жасау.

    Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

    Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы

    Мамандығы: экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит немесе менеджмент немесе мемлекеттік және жергілікті басқару.

    «Қазақстан-2050» Стратегиясын, Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік мүлік туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының «Салық кодексі», «Еңбек кодексі», «Жер кодексі», функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

     

    1. Полатқосшы ауылдық округі әкімі аппаратының бас маман-салық агенті «E-G-3» санаты 1 бірлік (№16-04)

    Функционалдық міндеттері: Округ аумағындағы салық төлеушілердің тізімін жасап, тұрғындарға салық төлеу жайлы хабарламаны дер кезінде таратып, тұрғындардан салық және өзге де төлемдерді толық және мерзімінде жинау. Салық төлеушілерге салық төлегені жайлы түбіртек беру. Жиналған қаржыны мерзімінде банкке өткізу. Шаруашылық кітаптарына тұрғындардың салық төлегені туралы мәліметті дер кезінде енгізу.  Мерзімінде төленбеген салық алымымен жұмыс істеу. Есеп беттерін жабу. Барлық сала бойынша салық міндеттерін атқаруды бақылауға алу. Аппараттың қаржы-шаруашылық жұмыстарын жүргізу.Әкімнің басқа да тапсырмаларын орындау.

    Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтарының, Үкімет Қаулыларының, облыс, аудан әкімдерінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуына бақылау жасау.

    Аудандық уәкілеттік органдармен, ауыл аумағындағы, меншік түріне қарамай, барлық мекеме-ұйымдармен әкімнің актілері мен тапсырмаларын орындауда өзара іс-қимыл жасау.

    Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:

    Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы

    Мамандығы: экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит немесе менеджмент немесе мемлекеттік және жергілікті басқару.

    «Қазақстан-2050» Стратегиясын, Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік мүлік туралы» Заңын, Қазақстан Республикасының «Салық кодексі», «Еңбек кодексі», «Жер кодексі», функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

     

    Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар.

    Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:

    1) Өтініш;

    2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтік тізімі;

    3) білімі туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшірмелері;

    «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

    «Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген білімі туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

    Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын білімі туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі.

    Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) «Е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы кандидаттың:

    1) құжаттарды тапсыру сәтінде заңнаманы білуіне тестілеуден өткені туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы сертификаттың;

    2) конкурсқа қатысу үшін құжаттарды тапсыру сәтінде уәкілетті органда жеке қасиеттерін бағалауды өту туралы шекті мәннен төмен емес нәтижелері бар қолданыстағы қорытындының бар болуын тексереді.

    Жалпы конкурсқа қатысу үшін мемлекеттік қызметшілер келесі құжаттарды тапсырады:

    1) Өтініш;

    2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжат тапсырғанға дейін бір айдан аспайтын уақытта расталған қызметтік тізім.

    Құжаттардың толық пакетін қолма-қол тәртіпте немесе почта арқылы тапсырған кандидаттарға конкурс комиссиясының хатшысы құжаттарды қабылдау туралы қолхатты береді.

    Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну комиссияның хатшысымен оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

    Құжаттардың толық пакетін электрондық түрде электрондық почта мекенжайына тыпсырған кандидаттарға қолхат электрондық түрде кандидаттың электрондық почта мекенжайына жолданады.

    Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

    Құжаттарды қабылдау мерзiмi конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнін келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде мына мекен-жай бойынша тапсырылуы тиіс: 080200, Жамбыл облысы, Жамбыл ауданы, Аса ауылы, Абай көшесі, №123 үй,  206 –іс бөлме, анықтама телефондары: 8726332-25-02, 2-24-35,                e-mail: zh.ospanova@zhambyl.gov.kz .

    Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткізетін мемлекеттік органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

    Құжаттарды қабылдау аяқталғаннан кейін, ішкі конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар әңгімелесуге жіберілгені туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Жамбыл облысы, Жамбыл ауданы, Аса ауылы, Абай көшесі, №123 үй мекен-жайда орналасқан Жамбыл облысы Жамбыл ауданы әкімінің аппаратында әңгімелесуден өтеді.

    Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.

    Жалпы конкурс қорытындысы бойынша конкурс комиссиясының оң қорытындысын алған кандидат (мемлекеттік қызметшілерді қоспағанда) конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап күнтізбелік он жұмыс күн ішінде персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) мынадай құжаттарды тапсырады:

    1) еңбек қызметін растайтын құжат (нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшірмесі);

    2) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

    3) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

    4) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі не «Электрондық Үкімет» порталы алынған анықтама);

    5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі не «Электрондық Үкімет» порталы алынған анықтама).

    Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

    Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртібінде конкурс комиссиясының немесе персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) шешіміне шағымдана алады.

    Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне конкурс комиссиясының немесе персоналды басқару қызметінің (кадр қызметінің) шешіміне шағым беру, уәкілетті органның немесе оның аумақтық бөлімшесінің келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.

     

     

    «Б» корпусының мемлекеттік
    әкімшілік лауазымына
    орналасуға конкурс өткізу
    қағидаларының
    2-қосымшасы
    Нысан
     __________________________
    (мемлекеттік орган)

    Өтініш

    Мені ____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

    «Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.

    Менің жеке мәліметтерімді, оның ішінде психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан мәліметтерімді жинауға және өңдеуге рұқсатымды білдіремін.

    Мемлекеттік органның интернет-ресурсында менің әңгімелесуімнің бейнежазбасын транляциялауға және орналасуға келісім беремін _____________________________________

    (иә/жоқ)

    Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

    Қоса берілген құжаттар:

    ____________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________

    ____________________________________________________________________________

    Мекенжайы: ________________________________________________________________

    Байланыс телефоны: __________________________________________________________

    e-maіl: ______________________________________________________________________

    ЖСН: _______________________________________________________________________

    _________ ___________________________________________________________________

    (қолы) (Тегі, аты, әкесінің аты (болғанжағдайда))

    «____»_______________ 20__  ж.

     

     

     

     

    «Б» корпусының мемлекеттік
    әкімшілік лауазымына
    орналасуға конкурс өткізу
    қағидаларының
    3-қосымшасы

    Нысан

    «Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТІК ТІЗІМІ ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

    ________________________________________
    тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
    фамилия, имя, отчество (при наличии)
    ФОТО
    (түрлі түсті/ цветное,
    3х4)

     

     

    _______________________________________
    лауазымы/должность, санаты/категория
    (болған жағдайда/при наличии)
    _______________________________________
    (жеке сәйкестендіру нөмірі / индивидуальный
    идентификационный номер)
    ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
    1. Туған күні және жері /
    Дата и место рождения
    2. Ұлты (қалауы бойынша) /
    Национальность (по желанию)
    3. Отбасылық жағдайы, балалардың бар болуы /
    Семейное положение, наличие детей
    4. Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы /
    Год окончания и наименование учебного заведения
    5. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
    Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)
    6. Шетел тілдерін білуі /
    Владение иностранными языками
    7. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
    Государственные награды, почетные звания (при наличии)
    8. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
    Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)
    9. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /
    Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)
    10. Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады) /
    Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)
    ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
    Күні / Дата қызметі, жұмысорны, мекеменің орналасқан жері /
    должность*, место работы, местонахождение организации
    қабылданған /
    приема
    босатылған /
    увольнения
     

     

     

     

     

    _____________________
    Кандидаттың қолы /
    Подпись кандидата
    _______________
    күні / дата

    * Ескертпе: қызметтік тізімде әрбір атқаратын лауазым бөлек жолда толтырылады

    © 2015 Информационный портал аппарата акима Жамбылского района